Fashion ဆိုင္မ်ားမွ ၀န္ထမ္းမ်ား၏ လွည့္စားျခင္းကို ေစ်း၀ယ္ရာတြင္ သတိျပဳၾကရန္လို
အခ်ဳိ႕ေသာ Fashion ဆိုင္အေရာင္း ဝန္ထမ္းမ်ားသည္ အက်ႌ၊ ေဘာင္းဘီမ်ား၏ သတ္မွတ္ ေစ်းႏႈန္းမ်ားထက္ ပိုမိုေစ်းတင္၍ ေရာင္းခ်ျခင္းကို ဝယ္ယူသူမ်ား အေနျဖင့္ အထူးဂ႐ုျပဳ သင့္ ေနၿပီ ျဖစ္သည္။
Shopping Centre
မ်ားရွိ Fashion ဆုိင္မ်ားတြင္ အက်ႌ၊ ေဘာင္းဘီ၊ ခါးပတ္၊ ဖိနပ္ႏွင့္
အေႏြးထည္ စသည့္ Fashion ပစၥည္းမ်ားကို ေရာင္းခ်ရာတြင္ ေစ်းႏႈန္းကပ္၍
ေရာင္းခ်သည့္ ပစၥည္းမ်ား ရွိသကဲ့သို႔ ေစ်းႏႈန္း မကပ္ဘဲ ေရာင္းခ်သည့္
ပစၥည္းမ်ားလည္း ရွိသည္။
Fashion ဆိုင္မ်ားတြင္ အေရာင္းဝန္ထမ္း ျပဳလုပ္သူ တစ္ဦးက ''ဆိုင္ေတြမွာက သူေဌးေန႔တိုင္း လာတဲ့ ဆုိင္ေတြ ရွိသလို တစ္ပတ္ကို သူေဌးႏွစ္ရက္ေလာက္ပဲ လာတဲ့ဆိုင္ေတြလည္း
ရွိတယ္။ သူေဌး မရွိရင္လည္း ဆုိင္မွာ အုပ္ခ်ဳပ္သူ တစ္ဦးဦးေတာ့ ရွိတာေပါ့။ ဒါေပမဲ့ အကုန္ လံုးက ေန႔လယ္ ထမင္းစားခ်ိန္၊ ညေနမုန္႔စားတဲ့ အခ်ိန္ရွိတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ေတြမွာ ဝန္ထမ္း ေတြအတြက္က အခြင့္အေရးပဲ။ ဝယ္ယူသူေတြ လာရင္ ပစၥည္းေတြကို ေစ်းတင္တယ္။ အဲဒီ အခ်ိန္မွာ အျခားဝန္ထမ္း ႏွစ္ဦးက အေပါက္ဝကေန ဆုိင္ရဲ႕ အုပ္ခ်ဳပ္သူ လာ၊ မလာကို ေစာင့္ ၾကည့္ၾကတယ္။ ဆုိင္ထဲမွာ ဝယ္တဲ့သူကို ဂြင္႐ိုက္ေနခ်ိန္ ဆုိင္ရဲ႕အႀကီးအကဲ ျပန္လာရင္ သေကၤတ တစ္ခုခုနဲ႔ အခ်က္ျပတယ္။ ဥပမာ- လက္ေဖ်ာက္ တီးတာတို႔၊ ေလခြၽန္တာ တို႔ေပါ့ဗ်ာ။ အဲဒီ အခ်ိန္အထဲမွာ ဝယ္သူကို ေစ်းတင္ၿပီးသား ျဖစ္ေနရင္လည္း အျခား တစ္ေယာက္က ႐ုပ္ရွင္ ႐ိုက္ရတာေပါ့။ စာရြက္တစ္ခုကို ၾကည့္ၿပီး ေစ်းမွားေနတယ္လို႔ ေျပာရ တာေပါ့'' ဟု ေျပာျပခဲ့သည္။
လာေရာက္ ဝယ္ယူသူမ်ားကို အေရာင္း ဝန္ထမ္းမ်ားက အေႏြးထည္မ်ားႏွင့္ ေဘာင္းဘီမ်ားမွာ ဒီဇိုင္းလွပါက ေငြက်ပ္ႏွစ္ေသာင္း ဝန္းက်င္အထိ ေစ်းတင္၍ ရေၾကာင္း သိရသည္။
''လည္သာ ဂ်ာကင္ေတြ ဆိုရင္ေတာ့ ေစ်းႏႈန္း မကပ္ထားတာ မ်ားတယ္။ ၿပီးေတာ့ ေစ်းတင္လို႔ ေကာင္းတယ္။ ၿပီးရင္ ဆုိင္မွာရွိတဲ့ ဝန္ထမ္းေတြ ခြဲယူၾကတာေပါ့။ ဆိုင္ေတြမွာက အထာ ရွိတယ္။ သူေဌးတို႔၊ ဆုိင္အုပ္ခ်ဳပ္သူတို႔ ရွိရင္ ဝန္ထမ္းေတြက စကားေျပာေနတာတို႔၊ ထိုင္ေန တာတို႔ေတြ မရွိဘူး။ အကုန္လံုးက ႀကိဳးစားေနတဲ့ ပံုစံေတြ လုပ္ေနတာ အကုန္လံုး မတ္တတ္ ရပ္ေနၾကတယ္။ ဝယ္ယူသူမ်ား အေနျဖင့္ ဝယ္ယူပါက ေစ်းႏႈန္း ကပ္ထားတဲ့ ပစၥည္းေတြကို ဝယ္သင့္တယ္။ ဒါမွမဟုတ္ ဆုိင္ေတြမွာ သူေဌးရွိတဲ့ အခ်ိန္ ဝယ္သင့္တယ္'' ဟု အထက္ပါ အေရာင္း ဝန္ထမ္းက သံုးသပ္ ေျပာျပခဲ့သည္။
Fashion ဆိုင္မ်ားတြင္ အေရာင္းဝန္ထမ္း ျပဳလုပ္သူ တစ္ဦးက ''ဆိုင္ေတြမွာက သူေဌးေန႔တိုင္း လာတဲ့ ဆုိင္ေတြ ရွိသလို တစ္ပတ္ကို သူေဌးႏွစ္ရက္ေလာက္ပဲ လာတဲ့ဆိုင္ေတြလည္း
ရွိတယ္။ သူေဌး မရွိရင္လည္း ဆုိင္မွာ အုပ္ခ်ဳပ္သူ တစ္ဦးဦးေတာ့ ရွိတာေပါ့။ ဒါေပမဲ့ အကုန္ လံုးက ေန႔လယ္ ထမင္းစားခ်ိန္၊ ညေနမုန္႔စားတဲ့ အခ်ိန္ရွိတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ေတြမွာ ဝန္ထမ္း ေတြအတြက္က အခြင့္အေရးပဲ။ ဝယ္ယူသူေတြ လာရင္ ပစၥည္းေတြကို ေစ်းတင္တယ္။ အဲဒီ အခ်ိန္မွာ အျခားဝန္ထမ္း ႏွစ္ဦးက အေပါက္ဝကေန ဆုိင္ရဲ႕ အုပ္ခ်ဳပ္သူ လာ၊ မလာကို ေစာင့္ ၾကည့္ၾကတယ္။ ဆုိင္ထဲမွာ ဝယ္တဲ့သူကို ဂြင္႐ိုက္ေနခ်ိန္ ဆုိင္ရဲ႕အႀကီးအကဲ ျပန္လာရင္ သေကၤတ တစ္ခုခုနဲ႔ အခ်က္ျပတယ္။ ဥပမာ- လက္ေဖ်ာက္ တီးတာတို႔၊ ေလခြၽန္တာ တို႔ေပါ့ဗ်ာ။ အဲဒီ အခ်ိန္အထဲမွာ ဝယ္သူကို ေစ်းတင္ၿပီးသား ျဖစ္ေနရင္လည္း အျခား တစ္ေယာက္က ႐ုပ္ရွင္ ႐ိုက္ရတာေပါ့။ စာရြက္တစ္ခုကို ၾကည့္ၿပီး ေစ်းမွားေနတယ္လို႔ ေျပာရ တာေပါ့'' ဟု ေျပာျပခဲ့သည္။
လာေရာက္ ဝယ္ယူသူမ်ားကို အေရာင္း ဝန္ထမ္းမ်ားက အေႏြးထည္မ်ားႏွင့္ ေဘာင္းဘီမ်ားမွာ ဒီဇိုင္းလွပါက ေငြက်ပ္ႏွစ္ေသာင္း ဝန္းက်င္အထိ ေစ်းတင္၍ ရေၾကာင္း သိရသည္။
''လည္သာ ဂ်ာကင္ေတြ ဆိုရင္ေတာ့ ေစ်းႏႈန္း မကပ္ထားတာ မ်ားတယ္။ ၿပီးေတာ့ ေစ်းတင္လို႔ ေကာင္းတယ္။ ၿပီးရင္ ဆုိင္မွာရွိတဲ့ ဝန္ထမ္းေတြ ခြဲယူၾကတာေပါ့။ ဆိုင္ေတြမွာက အထာ ရွိတယ္။ သူေဌးတို႔၊ ဆုိင္အုပ္ခ်ဳပ္သူတို႔ ရွိရင္ ဝန္ထမ္းေတြက စကားေျပာေနတာတို႔၊ ထိုင္ေန တာတို႔ေတြ မရွိဘူး။ အကုန္လံုးက ႀကိဳးစားေနတဲ့ ပံုစံေတြ လုပ္ေနတာ အကုန္လံုး မတ္တတ္ ရပ္ေနၾကတယ္။ ဝယ္ယူသူမ်ား အေနျဖင့္ ဝယ္ယူပါက ေစ်းႏႈန္း ကပ္ထားတဲ့ ပစၥည္းေတြကို ဝယ္သင့္တယ္။ ဒါမွမဟုတ္ ဆုိင္ေတြမွာ သူေဌးရွိတဲ့ အခ်ိန္ ဝယ္သင့္တယ္'' ဟု အထက္ပါ အေရာင္း ဝန္ထမ္းက သံုးသပ္ ေျပာျပခဲ့သည္။
Myawady News
Comments
Post a Comment