မေမ့လိုက္ပါနဲ႔_သူငယ္ခ်င္း
သူငယ္ခ်င္း----
ကိုယ္ မင္းကို တစ္ခုေမးၾကည့္ခ်င္တယ္ ။ ရိဳးရိဳးသားသားနဲ႔ စိတ္ထဲရွိတဲ႔ အတိုင္းပဲ ေျဖပါ။
သူငယ္ခ်င္း----
ကိုယ္ မင္းကို တစ္ခုေမးၾကည့္ခ်င္တယ္ ။ ရိဳးရိဳးသားသားနဲ႔ စိတ္ထဲရွိတဲ႔ အတိုင္းပဲ ေျဖပါ။
တို႔ ဘုရားရွင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္က ဇာတိဒုကၡ ပဋိသေႏၶေနရျခင္းဟာ
အလြန္ဆင္းရဲပါတယ္ လို႔ အႀကိမ္ႀကိမ္ ေဟာေတာ္မူခဲ႔တယ္ေနာ္။မင္း တကယ္
ေၾကာက္ရဲ႔လာ--?
ဘာလို႔ မေၾကာက္ေသးတာလဲဆိုတာေရာ ေတြးမိသလား ။
ေမ့ သြားလို႔ပါသူငယ္ခ်င္း ။ အမိဝမ္းမွာ တကယ္ဆင္းရဲခဲ႔တာ မွန္ေပမယ့္
တို႔ေတြ အခုျပန္မမွတ္မိေတာ့ဘူး ။ေမ့သြားျပီေလ ။
အလားတူပါပဲ ။ တို႔ေတြ အတိတ္ဘဝမ်ားစြာက ဘယ္ဘံု ဘယ္ဘဝမွာ
ဘယ္ေလာက္ဆင္းရဲ ပင္ပန္းခဲ႔တယ္ဆိုတာ ျပန္မသိနိဳင္ၾကေတာ့ဘူး ေမ့သြားခဲ႔ၿပီ မဟုတ္လား ။
အတိတ္ဘဝကို အသာထား ။ လက္ရွိ ဘဝတင္ပဲ တခ်ိဳ႕ အေၾကာင္းအရာေတြကို မမွတ္မိေတာ့ဘူးေလ။ေမ့ကုန္လို႔ေပါ့ ။
ေမ့ေနၾက ေမ့တတ္ၾကသူအားလံုးပဲ ေမြးလိုက္ ေသလိုက္ျဖစ္ေနရတဲ႔ ခႏၶာသံသရာမွာ ေပ်ာ္ၾကပါတယ္ ။ မေမ့ေတာ့သူ အားလံုးကေတာ့ ခႏၶာသံသရာကို အလြန္ထိတ္လန့္စြာပဲ ေၾကာက္ၾကပါတယ္ သူငယ္ခ်င္း ။ ဘဝသစ္တစ္ခုျပန္လည္ ေမြးဖြားရျခင္းဟာ ေသဆံုးဖို႔ အတြက္ပဲဆိုတာ အခ်ိန္တိုင္း မေမ့ဘဲ သတိရေနၾကလို႔ပါ။
သာမန္ပုထုဇဥ္နဲ႔ ေသာတာပန္ပုဂၢိဳလ္ရဲ႔ ကြာျခားခ်က္မ်ားစြာထဲက အထင္ရွားဆံုးနဲ႔ အသိသာဆံုးကြာျခားခ်က္ကလည္း ဒီ မေမ့ေတာ့ျခင္းဆိုတဲ႔ အခ်က္ပါပဲ ။ဒါေၾကာင့္ ဘာတစ္ခုမွမျမဲဘူးဆိုတဲ႔ အနိစၥသညာစြဲျမဲေနတဲ႔ ေသာတာပန္ပုဂၢိဳလ္ရဲ႔ သႏၲာန္မွာ ျပင္းထန္တဲ႔ေလာဘ ျပင္းထန္တဲ႔ေဒါသ ျဖစ္ခြင့္မရနိဳင္ေတာ့တာေပါ့။္
(1)နဲ႔(2)ေပါင္း(3) ရတယ္ဆိုတာ ငယ္စဥ္ေက်ာင္းသားဘဝက အႀကိမ္ႀကိမ္ေလ့က်င့္ရင္း ဉာဏ္နဲ႔ သေဘာေပါက္နားလည္ခဲ႔လို႔ ဘယ္အခ်ိန္ေမးေမး ေျဖနိဳင္ၾကတာပါ။ေမ့မသြားေတာ့တာပါ။တကူးတကမွတ္ထားရတာမ်ိဳး မဟုတ္သလို ေပါင္းၾကည့္ေနစရာလည္း မလိုေတာ့ပါဘူး ။ဒါကေတာ့ ေလာကအသိဉာဏ္ေပါ့။
ဒီသေဘာပါပဲ။ ငါဆိုတဲ႔ ဒီခႏၶာႀကီး မျမဲဘူးဆိုတာကို ၾကားဘူးနားဝသိရံု မဟုတ္ဘဲ ကိုယ္ပိုင္ဉာဏ္နဲ႔ ျပက္ျပက္ထင္ထင္ ျမင္ေတြ႔နားလည္ ထားၿပီးတဲ႔သူဟာ ဘယ္ေတာ့မွ ေမ့မသြားေတာ့ပါဘူး။ အျပင္ဗဟိဒၶက ငါ့ဟာေတြ မျမဲဘူးဆိုတာ ေမ့မသြားဖို႔ကလည္း ငါဆိုတဲ႔ ဒီခႏၶာႀကီး မျမဲတာကို အရင္ျမင္ေအာင္ၾကည့္ရမွာပါ။
ဒါမွ အရင္းလဲေတာ့ အဖ်ားထင္းျဖစ္ဆိုတာလို ငါေတာင္မျမဲမွေတာ့ ငါပိုင္ဆိုင္တဲ႔ ငါ့ဟာရယ္လို႔ ဘယ္မွာလုပ္လို႔ျဖစ္ပါေတာ့မလဲ လို႔ အခ်ိန္တိုင္း မေမ့ဘဲ သေဘာေပါက္ေနမွာပါ။
အရင္းအျမစ္က ဒီခႏၶာပါပဲ။ဒါေၾကာင့္လည္း ခႏၶာမွာပဲ တရားရွာၾကရတာေပါ့ ။
သူငယ္ခ်င္းေရ--
မေမ့ေတာ့တဲ႔ အသိဉာဏ္မရေသးသူတိုင္း အတြက္ကျဖင့္ သံသရာခရီးမွာ စိတ္ေအးလို႔ မေနသင့္ပါဘူး ။ ဘာလို႔လည္းဆိုေတာ့ လြတ္လြတ္က်ြတ္က်ြတ္ကံစီမံတဲ႔ ဘဝကို မကူးေျပာင္းနိဳင္ၾကဘဲ ေသခါနီးကာလမွာ စြဲမိစြဲရာ ျမင္မိျမင္ရာကို မလႊတ္တမ္းဖမ္းဆုပ္လိုက္ၾကတာေၾကာင့္ ဝက္သံၾကား ဝက္ျဖစ္ ေခြးသံၾကား ေခြးဘဝေရာက္ ဆိုတဲ႔ အပါယ္ေလးပါးနဲ႔ မိတ္ဆက္သြားၾကရတာေၾကာင့္ပါပဲ။
ေရနစ္ေနသူဟာ ေကာက္ရိဳးတစ္မ်ွင္ကို အားကိုးရာအစစ္လို႔ အထင္မွားသြားတတ္ၾကသလိုပါပဲ။ ေပၚလာတဲ႔ အာရံုကို စိတ္လိုလက္ရ လိုလိုခ်င္ခ်င္ပဲ ဖမ္းဆုပ္လိုက္ၾကတာပါကြယ္ ။
ဒါေၾကာင့္ ကိုယ္ စားဝတ္ေနေရး မိသားစုအေရးေတြ မအားလပ္တဲ႔ၾကားက သူငယ္ခ်င္းကို သတိေပးေနရတာပါ။
မေမ့ေတာ့တဲ႔ အသိဉာဏ္ရဖို႔ ႀကိဳးစားအားထုတ္ပါ သူငယ္ခ်င္း--
မစံပယ္( စလင္း )
ဘာလို႔ မေၾကာက္ေသးတာလဲဆိုတာေရာ ေတြးမိသလား ။
ေမ့ သြားလို႔ပါသူငယ္ခ်င္း ။ အမိဝမ္းမွာ တကယ္ဆင္းရဲခဲ႔တာ မွန္ေပမယ့္
တို႔ေတြ အခုျပန္မမွတ္မိေတာ့ဘူး ။ေမ့သြားျပီေလ ။
အလားတူပါပဲ ။ တို႔ေတြ အတိတ္ဘဝမ်ားစြာက ဘယ္ဘံု ဘယ္ဘဝမွာ
ဘယ္ေလာက္ဆင္းရဲ ပင္ပန္းခဲ႔တယ္ဆိုတာ ျပန္မသိနိဳင္ၾကေတာ့ဘူး ေမ့သြားခဲ႔ၿပီ မဟုတ္လား ။
အတိတ္ဘဝကို အသာထား ။ လက္ရွိ ဘဝတင္ပဲ တခ်ိဳ႕ အေၾကာင္းအရာေတြကို မမွတ္မိေတာ့ဘူးေလ။ေမ့ကုန္လို႔ေပါ့ ။
ေမ့ေနၾက ေမ့တတ္ၾကသူအားလံုးပဲ ေမြးလိုက္ ေသလိုက္ျဖစ္ေနရတဲ႔ ခႏၶာသံသရာမွာ ေပ်ာ္ၾကပါတယ္ ။ မေမ့ေတာ့သူ အားလံုးကေတာ့ ခႏၶာသံသရာကို အလြန္ထိတ္လန့္စြာပဲ ေၾကာက္ၾကပါတယ္ သူငယ္ခ်င္း ။ ဘဝသစ္တစ္ခုျပန္လည္ ေမြးဖြားရျခင္းဟာ ေသဆံုးဖို႔ အတြက္ပဲဆိုတာ အခ်ိန္တိုင္း မေမ့ဘဲ သတိရေနၾကလို႔ပါ။
သာမန္ပုထုဇဥ္နဲ႔ ေသာတာပန္ပုဂၢိဳလ္ရဲ႔ ကြာျခားခ်က္မ်ားစြာထဲက အထင္ရွားဆံုးနဲ႔ အသိသာဆံုးကြာျခားခ်က္ကလည္း ဒီ မေမ့ေတာ့ျခင္းဆိုတဲ႔ အခ်က္ပါပဲ ။ဒါေၾကာင့္ ဘာတစ္ခုမွမျမဲဘူးဆိုတဲ႔ အနိစၥသညာစြဲျမဲေနတဲ႔ ေသာတာပန္ပုဂၢိဳလ္ရဲ႔ သႏၲာန္မွာ ျပင္းထန္တဲ႔ေလာဘ ျပင္းထန္တဲ႔ေဒါသ ျဖစ္ခြင့္မရနိဳင္ေတာ့တာေပါ့။္
(1)နဲ႔(2)ေပါင္း(3) ရတယ္ဆိုတာ ငယ္စဥ္ေက်ာင္းသားဘဝက အႀကိမ္ႀကိမ္ေလ့က်င့္ရင္း ဉာဏ္နဲ႔ သေဘာေပါက္နားလည္ခဲ႔လို႔ ဘယ္အခ်ိန္ေမးေမး ေျဖနိဳင္ၾကတာပါ။ေမ့မသြားေတာ့တာပါ။တကူးတကမွတ္ထားရတာမ်ိဳး မဟုတ္သလို ေပါင္းၾကည့္ေနစရာလည္း မလိုေတာ့ပါဘူး ။ဒါကေတာ့ ေလာကအသိဉာဏ္ေပါ့။
ဒီသေဘာပါပဲ။ ငါဆိုတဲ႔ ဒီခႏၶာႀကီး မျမဲဘူးဆိုတာကို ၾကားဘူးနားဝသိရံု မဟုတ္ဘဲ ကိုယ္ပိုင္ဉာဏ္နဲ႔ ျပက္ျပက္ထင္ထင္ ျမင္ေတြ႔နားလည္ ထားၿပီးတဲ႔သူဟာ ဘယ္ေတာ့မွ ေမ့မသြားေတာ့ပါဘူး။ အျပင္ဗဟိဒၶက ငါ့ဟာေတြ မျမဲဘူးဆိုတာ ေမ့မသြားဖို႔ကလည္း ငါဆိုတဲ႔ ဒီခႏၶာႀကီး မျမဲတာကို အရင္ျမင္ေအာင္ၾကည့္ရမွာပါ။
ဒါမွ အရင္းလဲေတာ့ အဖ်ားထင္းျဖစ္ဆိုတာလို ငါေတာင္မျမဲမွေတာ့ ငါပိုင္ဆိုင္တဲ႔ ငါ့ဟာရယ္လို႔ ဘယ္မွာလုပ္လို႔ျဖစ္ပါေတာ့မလဲ လို႔ အခ်ိန္တိုင္း မေမ့ဘဲ သေဘာေပါက္ေနမွာပါ။
အရင္းအျမစ္က ဒီခႏၶာပါပဲ။ဒါေၾကာင့္လည္း ခႏၶာမွာပဲ တရားရွာၾကရတာေပါ့ ။
သူငယ္ခ်င္းေရ--
မေမ့ေတာ့တဲ႔ အသိဉာဏ္မရေသးသူတိုင္း အတြက္ကျဖင့္ သံသရာခရီးမွာ စိတ္ေအးလို႔ မေနသင့္ပါဘူး ။ ဘာလို႔လည္းဆိုေတာ့ လြတ္လြတ္က်ြတ္က်ြတ္ကံစီမံတဲ႔ ဘဝကို မကူးေျပာင္းနိဳင္ၾကဘဲ ေသခါနီးကာလမွာ စြဲမိစြဲရာ ျမင္မိျမင္ရာကို မလႊတ္တမ္းဖမ္းဆုပ္လိုက္ၾကတာေၾကာင့္ ဝက္သံၾကား ဝက္ျဖစ္ ေခြးသံၾကား ေခြးဘဝေရာက္ ဆိုတဲ႔ အပါယ္ေလးပါးနဲ႔ မိတ္ဆက္သြားၾကရတာေၾကာင့္ပါပဲ။
ေရနစ္ေနသူဟာ ေကာက္ရိဳးတစ္မ်ွင္ကို အားကိုးရာအစစ္လို႔ အထင္မွားသြားတတ္ၾကသလိုပါပဲ။ ေပၚလာတဲ႔ အာရံုကို စိတ္လိုလက္ရ လိုလိုခ်င္ခ်င္ပဲ ဖမ္းဆုပ္လိုက္ၾကတာပါကြယ္ ။
ဒါေၾကာင့္ ကိုယ္ စားဝတ္ေနေရး မိသားစုအေရးေတြ မအားလပ္တဲ႔ၾကားက သူငယ္ခ်င္းကို သတိေပးေနရတာပါ။
မေမ့ေတာ့တဲ႔ အသိဉာဏ္ရဖို႔ ႀကိဳးစားအားထုတ္ပါ သူငယ္ခ်င္း--
မစံပယ္( စလင္း )
Comments
Post a Comment